Du är den enda som får mig att känna såhär.

Jag vill att du ska förstå hur mycket jag tycker om dig.
Dina blickar förför mig, när du lägger dina händer runt min midja dunkar mitt hjärta i hundranittio.
Du har fångat mitt hjärta, ingen annan får mig att skratta som just du kan.
Jag kommer aldrig lämna dig, om du visar mig en underbar värld. Att vara din är en dröm för mig.
Vill ha dig vid min sida, vill höra dig säga - Jag älskar dig, som du brukar viska i mitt öra.
Det kommer ta flera år om jag ska förklara vad jag känner för dig. Jag kan inte vara utan dig, inte nu när vi har kommit så nära varandra igen.
Vi har upplevt så mycket tillsammans, detta år jag har tillbringat med dig samlade vi ihop så många minnen. När du kysste mig i regnet. Vår första kyss.
Jag hoppas på det bästa..


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Tack detsamma.

2008-09-23 @ 16:40:40
URL: http://ellinor92.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0