Du har alltid funnit där för mig

Hur ska jag kunna beskriva detta..
Du har funnits där och ställt upp för mig i hela 14 år nu. Hur är detta möjligt? Jag själv står knappast ut med mig själv, för jag for fram som en idiot och skäller ut alla. Men du har orkat med mig. Du har gjort mig till den människan som jag är idag.
Jag vet inte hur jag ska kunna tacka dig, du har varit som min extra storebror nu i alla år. Och nu behöver du min hjälp. Jag har ingen aning om vad jag ska hjälpa dig med. Något som jag fixar enkelt säger du.. Svårt. Jag fixar inget enkelt. Det finns inte mycket jag fixar i huvudtaget. ( Sämst självförtroende )
Jag vill bara säga att jag älskar dig Joakim. Min egna extrastorebror. <3


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0