Du vågar inte

Hej hjärtegull!
Sitter med datan i knät och mobilen på magen, mys!
Jag smsar med robin, men ska snart gå till toaletten och fixa mitt hår.
Idag i skolan gick det bra, eller inte på fysiken. Men matten och svenskan, toppen! Sen gick vi promenad, då gick jag med timpa, victor och angelica. V och T äcklade mig och angelica, som fan! Men ni behöver inte bli äcklade. Så jag nämner inte vad vi pratade om. Usch iallafall.
Har tagit lite kort idag, kul va? Lägger upp dem på bloggen senare, ikväll. Efter min träning. Usch igen. Nej, ska göra en lista nu. Puss!


ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV:

1. är du singel?: Ja.
2. är du lycklig?:  Ja.
3. är du uttråkad?: Nej
4. är du ledsen?: Inte just nu.
5. är du italienare?: Nej
6. är du cooling?: Jag är nörd.
7. är du från irland?: Nej
8. är dina föräldrar (fortfarande) gifta?: Yes sir.


ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV:

1. tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja faktiskt
2. har du någon gång blivit sårad?: Om jag har
3. har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: Absolut
4. har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Tyvärr.
5. har du kysst någon under de två senaste veckorna? Ja
6. har du haft en hemlig beundrare? Haha, faktiskt. Fick reda på det i fredags att jag har en! Wiiiihuuuu.
7. är du kär? Tror det.
8. vill du gifta dej när du blir stor? Det vill jag.

10 TVÅ ALTERNATIV

2. hår eller ögon?: Båda, älskar båda.
3. katter eller hundar? Katt
4. några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Få bästa vänner
5. tv eller internet?: Internet
6. coca-cola eller pepsi? Cola fan.
7. utekväll eller romantisk hemmakväll?: Beror på med vem/vilka.
8. pengar eller lycka?: Man är lycklig för stunden med pengar. Men tar ändå lycka.
9. dag eller natt?: Natt
10. msn eller mobil? Mobil

TIO "HAR DU NÅNSIN..."

1. blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?: Yes
2. brutit ett ben?: Knäckt näsbenet. 
3. gjort nåt du ångrar?: Flera gånger
4. hoppat bungee jump? Ja
5. ljugit för någon du tycker om? Ja
6. ätit en hel tårta?: Ahfan!
7. gjort bort dig offentligt?: Det gör jag väl jämt
8. viljat bli tillsammans med ditt ex igen? Jag är en ältare.
9. gråtit när ett husdjur dog?: Ja
10. velat försvinna?: Ja

8 SENASTE

1. telefonsamtalet du gjorde?: Mamma och talade om hur duktigt jag hade varit.
2. telefonsamtalet du fick?: Oscar
3. personen du var med: Dem i skolan x'd
4. roligaste grejen som hänt? Senaste... hmm, att jag fick skratta en hel del sista lektionen
5.personen du smsade: Robin
6. personen du kommenterade: I dont know
7. tillbringade natten med?: De ni! Mohahaha. Skojar..
8.du kramade: Fredrick


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0