Eller vi kör igen


Min baby ringde nyss, hah. Vi pratade typ bara om dagen, sen skulle han värma sig duschen. Jag funderar på och också ställa mig i duschen. Bara att det blir kallt efteråt. Vilket problem.
Nu sitter jag och lyssnar på massa skön musik, yeah!

Vet ni, jag orkar inte med morgondagen. I skolan. Den är dryg. Lång, eller ganska lång. Bara tråkiga lektioner också. Minus på torsdagar! Ett stort minus.
Jag längtar till lördag, först träffa min bbaby, sen myskväll hemma hos isabelle med johanna och kanske linda, om hon nu skulle vara med :) Och lilla issapissa ska ju såklart vara med! Min älsklingsisabelle. Skönt att vi har blivit bra vänner igen!
Nej, ska ta det lugnt nu. Pussar.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0