En känsla

Igår på sista matchen, är nog en av dem roligaste matcher jag har kört.
Jag sköt på mål, och ramla över sarjen. Två gånger. Kunde inte sluta skratta åt mig själv, min taskiga balans.
Mamma fick ont i magen varje gång jag kom in i en närkamp för jag körde så hårt spel. Hon skällde på mig i bilen hem, när jag kom hem fick jag beröm av pappa. Han sa : Att min lilla flicka kan trycka över tjejerna som är så mycket större än henne, är väl bara posetivt?
Jag blev glad. Jimmie suckade.
Emma gjorde fyra mål på matchen, mamma sa att hon och jag spelade bra ihop. Nu när jag tänker på det så gör vi det. Synd bara att vi inte ska spela matcher tillsammans.
Simon och Marcus skrattade åt mig när jag blev arg på matchen, jag har fortfarande ont i ryggen.

Måste säga att jag hade läskigt kul sista matchen!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0