Ett hjärta

Jag : När var det igen dem gjorde slut?
Angelica : Februari, precis innan jul där.
Jag : Huh!? Februari?
Angelica : Ojojoj, menade december!

Skönt dära, vi stog och väntade på bussen. Folk måste ha trott att vi var dumma i huvudet om dem hörde oss. Haha, klockrent annars!

Jag håller på och packar ner sjumiljoner saker i min bag, mamma skulle gå nånstans. Hon har inte kommit ännu. Måste be henne köpa en cola åt mig, taggning? Yeah!
Windows media player spelar musik för mig, massa glad musik. Som jag blir taggad av. Annars kommer jag inte orka röra mig, måste få igång min energi och måste vilja springa. Ååååh.. Det är värsta ruset inom mig just nu, jag vill verkligen spela. Jag vill det.
Jag måste få tiden vilja gå snabbare, något tips?

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0