facebook

Jag hatar facebook, jag gör verkligen det. Men ändå har jag det och är inne. Varför jag hatar det är för att jag hatar att bli taggad på massa bilder. Pinsamma bilder!
Och för att jag förstår mig inte på det, det är ganska meningslöst. Men jag loggar väl in ungefär en gång i veckan och kollar runt. Kollar igenom nya foton som alla har lagt upp från helgen, fyllefoton. Krök, krök och krök. Kollar på massa videoklipp, såg nu nyss att mina kusiner satt och sjöng " Do you wanna be my fjortisboy? " Herregud. Hjärtat for upp i halsen sen kom jag på att dem är ju mer skate/emosar. Hmm..
Meningslöst, helt värdelöst.

Kommentarer
Postat av: Elin

Håller med dig.

2008-09-29 @ 10:13:03
Postat av: Felicia

Säger sammahär. Det är heelt värdelöst, fattar ingenting av det...

2008-09-29 @ 10:14:07
Postat av: Jessiiwwe

Hata fuckinwwg emosar! Iuwe §§§§§§§§

2008-09-29 @ 10:24:36
Postat av: Lina

Elin : Jag är inte ensam då! :)

Felicia : Haha, inte jag heller.

Jessiiwwe : Kanske, kanske inte..

2008-09-29 @ 10:25:57
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0