Fuck

Jag är full av hat. Jag är så arg. Du rasade allt, du suddade ut hela våran tid. Det är inte okej.
Jag minns nätterna när jag låg i din famn, och du höll om mig. Och det fanns inte en tanke på att jag skulle vara utan dig, att vi skulle gå skilda vägar. I miss you. Jag vill ha tillbaka våran tid. Även om jag har det bra nu, utan dig. Jag ljuger, jag har det inte bra utan dig. Jag vill inte veta hur du har det. Jag vill inte veta om du mår bra. Är du lycklig nu? Jag skulle nog kunna fly härifrån. Packa en väska, bosätta mig i ett annat land. Börja skriva böcker, glömma allt och glömma bort just dig. Just dig,dig,dig.
Yeah .. im miss you

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0