Godmorgon!

Godmorgon.
Klockan är 42 och min buss går 53. Så jag slänger in ett inlägg!
Idag så har jag bara myskläder, eftersom jag är för trött för att fixa mig, usch. Har knappt sovit något inatt, och ikväll ska jag gå och lägga mig jättejättetidigt! För annars kommer jag aldrig komma upp imorgon. Möh..
Har inte så mycket att säga, utan .. Vad är det för grej alla loggar in och ut på msn och säger att jorden kommer gå under idag. usch! Jag blir ju rädd :(
Det kan väl inte vara sant? Eller?
Jag har iallafall ingen aning, eftersom det kanske och hoppas att det är en myt. Mihi!
Men nu måste jag rusa till bussen, puss!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0