Gör världen en tjänst, ät upp oscar

Är på sjukt damp humör. Kolla på bara bilden här brevid. " Ät upp oscar " Snäll jag är idag alltså!
Ska färga håret ikväll tror jag, om jag orkar och hinner. Känner att jag inte har tid med saker och ting längre. Har träning ikväll, men borde inte träna. Eftersom jag är sjuk. Men jag får se hur jag känner mig lite senare. Det känns ju så mycket bättre nu i halsen än vad det gjorde inatt. Hemskt! Hallelujah. Nejnej. Jag har inte ätit någon lunch ännu. Seg jag är! Jag måste verkligen äta vid tiderna jag har blivit tillsagt att jag måste äta vid. Får inte hoppa över någon måltid eller något, segt! Jättesegt faktiskt. Men jag måste och håller det jag har lovat. Så. Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: cissi

ska det bli brunt eller?

2008-09-23 @ 15:59:43
URL: http://makeitfun.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0