Haha!

Niklas : Hej lina!
Jag : Hej!
Niklas : Har du inge smink på dig idag?
Jag : Nej!
Niklas till sin kompis : Först såg hon glad ut, nu ser hon full ut.
Jag :  Huh?!


Jag är glad idag, eller ja. Gladare än vanligt. Har kunnat koppla bort marcus en del. Ganska skönt när jag kan göra det iskolan, jobbade bra på SO'n idag också. Bra lina tänkte jag för mig själv. Sen sa ingen att jag hade träning, eller ingen hade sakt något. Kul och få veta det efter. Aja, gjort är gjort. Eller hur säger man?
Jag älskar min mamma, jättemycket!
Och thomas frågade om jag hade lagt av med innebandyn. Sen sa han att jag inte skulle göra det, utan att försöka. Han sa att jag kommer klara det. Igenom det svåra. Jag började nästan gråta, trodde inte han skulle säga något sånt till mig. Någonsin. Jag blev rörd. Men jag kände en otrolig lättnad, att det kom från honom. Då kändes det som att jag ska ge allt. Jag ska ge allt!

På torsdag har jag klassfoto, hemskt!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0