I must be strong

Hej alla glada, och hej på er andra också.
Dagen var kanon, gick bra och sånt. Gillar onsdagar. Nästan min nya favoritdag, efter lördagar.
Jag ska snart sätta igång med plugg, så jag får det gjort. Nästan lika bra, så har jag hela kvällen fri sedan. Det är skönt! Vi fick sluta tidigare idag, nästan 40 minuter. Härligt!  Då gick jag och Pontus till tomtberga och hämtade alla mina böcker och han fick tillbaka sin mysiga tröja jag lånade idag. Hih, tack vännen!
Vi pratade om syskon påvägen tillbaka, haha. Och vet ni? Jag känner för att förstöra våran middag med att disskutera ikväll, moha!
En sak till, fick en guldstjärna av min lärare och rektor idag, dem håller koll på vad jag äter. Och jag åt lunch idag, så dem blev nöjda. Haha!

Nu ska jag börja mitt pluggande, pussar!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0