Jag är inte vem som helst, nej jag är speciell!

Hej där!
Kan berätta om gårdagen.
Påväg upp till tomtberga så träffade jag jossan, issa och johanna så jag tog sällskap med johanna och issa till tomtberga sedan. Vi kollade på matchen. Heh! 92orna åkte på torsk mot 94orna. Det var visst några sura miner där sen. Ni skulle ha sett .. robin! Mohaah!
Sen gick vi hem till foodmarket och köpte glass, te och lite grejer. Vi gick hem till issa som bor ensam med johanna jjust nu. Mys! Vi satt och åt glass och prata massa blajja bara!
Jag kom hem och gick och la mig.

Idag.
Kan berätta dagen med ett ord. Skit !
Men håller på och höjer mig i fysik och historia! Wehu. Grattis till mig.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0