Jag blundar i solens sken!

Nu är jag vaken, men mår inte fullt bra..
För jag har ont i huvudet, halsen och täppt i näsan. Febern är ganska hög också. Det blev inte bättre över natten alltså.

Jag ska snart hoppa upp ur sängen och gå ner till coop och köpa frukost. Orkar inte göra någon just idag.
Det känns som jag inte kommer bli bättre, känns som jag kommer att dö. Om jag gör det. Först till kvarn får mina ägodelar. Yeah right. Skojar bara med er, ingen får mina ägodelar. Mohahaa! Känner mig elak nu.

Nej, nu måste jag gå iväg. Pussar!

Kommentarer
Postat av: Linda

krya på dig, aldrig kul att vara sjuk =(

2008-09-25 @ 11:35:03
URL: http://playmygame.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0