Jag kämpar för förändring


Robin, kämpa. Du måste klara detta.
Utan dig här på jorden, kommer jag inte kunna fortsätta.
Jag önskar att detta inte hände dig, för jag vet hur dåligt jag mådde när jag gick igenom det du håller på att gå igenom just nu. Jag finns här för dig, jag kommer alltid att lyssna på dig.
För du har alltid varit där för mig, du har alltid ställt upp för mig. När jag har gråtit har du bara hållt om mig och lugnat ner mig. När jag mår dåligt, får du mig att må bra igen.
Robin, min vän. Du är som min storebror, du är den biten jag alltid har saknat i livet. Och om du lämnar oss nu. Kommer den platsen du har i mitt hjärta allt vara tomt.

Kommentarer
Postat av: Robin

lina jag kommer aldrig i hela mitt liv släppa dig och jag kommer aldrig sluta älska dig

du har fått mig upp på benen igen och när jag får panik och inte vet vart jag ska ta vägen så får du allt bli bra igen

du är den enda som har förstått mig just bara för du har gått igenom samma sak som jag gjorde bara för jag kan lita på dig bara för du är smart du förstår verkligen

när ringer dig mitt i natten och gråter så ställer du inte massa frågor om vad som har hänt utan du lugnar ner mig du får mig att kunna andas och allt känns så mycket bättre då

du är värd så himla mycket och utan dig kommer mitt hjärta säga stopp

jag älskar dig lina marie hallqvist min bästavän min lillasyster mitt allt

2008-09-29 @ 10:21:24



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0