Jag kan inte änns gå utan din luft i mina lungor

Hej änglar!
Nu har jag pratat med Jessica i telefon i 1,5 timme. Huh! Varmt om örat.
Vi ska åka och kolla på semifinal och förhoppningsvis final imorgon, i högdalen. Simon kommer dit, med sina kompisar. Haha! Kul.
Jag och Jess kommer göra bort oss så jävla mycket, usch vad pinsamt! Men aja.

Hon ringer och väcker mig imorgonbitti, woho!
Det jag skulle säga var att jag ska gå på toa, sen sova. Så vi hörs imorgon. När jag kommer hem. Puss på er. Jag tycker om er, och förlåt för dålig update. Men glad att ni läser ändå. Pusspusspuss!


Kommentarer
Postat av: Saga

Vill du ha en ny deign?

Spana in min blogg, jag fixar dom gratis :D

2008-09-07 @ 01:58:46
URL: http://sagapaga.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0