Jag kunde inte andas

Jag gråter, för jag behöver dig.
Vi bestämde oss att inte prata på ett tag, sakt som gjort. Nu har det gått snart ett halvår och vi har inte pratat ännu.
Alla våra minnen vi lämnade bakom oss, vi lämnade dem kvar.
Jag tog dig förgivet, du tog mig förgivet. Livet sprang iväg och allt slutade, jag slutade andas. Du slutade leva.
Nu andas jag, nu lever du. Även om vi är utan varandra. Vi klarar oss utan varandra.
Men jag är svag. Jag vill hem. Jag vill klara mig själv. Jag vill kunna tänka klart. Jag vill kunna ha dig vid min sida och må bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

dina texter. hela du. <3

2008-09-19 @ 18:55:00



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0