Kill me

Vet ni, jag tränade. Det gick ganska bra, vi gick igenom frislagsvarianter. Helt okej, vi kom fram till två bra som alla lärde sig. Sen körde vi bara match, men jag borde inte springa. Så jag tog det lite lugnt.
Efter stannade jag kvar med Nille och Mikaela. Vi satt och skrattade och hade kul, det är ju kul med rätt sällskap. Sant?
När jag kom hem duschade jag bara, och nu ligger jag här. Ska nog sova snart. Om ett tag, usch. Jag är jättetrött! Känns bra eftersom jag sover så lite.

Imorgon ska jag bara plugga, kanske träffar någon på kvällen. Får se vad som händer. Det är redan onsdag imorgon! Herregud vad veckorna går snabbt. Snart höstlov, yey! 
Justdet! Jag mår bättre nu än innan, men inte helt okej. Det har inte löst sig, men jag har tänkt igenom massor och kommit fram till en lösning. Så nu ska jag och förhoppningsvis ni hålla tummarna. Resultat märks på lördag. Om jag är glad då, har det hänt något bra. Ledsen, ja då kan ni tänka ut resten.
Jaja, nu ska jag läsa några bloggar. Hihi, pussar!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0