Klump

Jag lever med ständigt en klump i magen, den har varit i min mage. En lång tid nu. Lite över ett år. Sen du gick in i mitt liv, och tog den plats du ville. Eftersom du kom och gick som du ville, och sårade mig när du ville. Så kommer klumpen alltid finnas kvar.
Du krossade mig, flera gånger. Du älskade det, att ta dem små sönder krossade hjärtbitarna och försöka lappa ihop dem. Men det enda jag ville ha, var dig!
Men, när jag fick dig. Så tog all lust slut.. Alla bitar, sönderkrossade bitar blåste iväg. Innan jag samlade ihop dem. Och därför kommer mitt hjärta, alltid sakna en bit. Den biten, är du..

Kommentarer
Postat av: Sara

Svar: Tack!

2008-09-02 @ 18:00:47
URL: http://summery.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0