Lista

Hur svarar du i hemtelefonen? "Lina "
Hur svarar du i mobiltelefonen?  " Hallå "
Ringer det mycket till dig? Ibland
Ringer du mycket? Ibland
Vem ringde du senast? Robin
Hur mycket pengar har du? Massor ;D 
Senast kramat och när? Timpa kramade mig när jag gick från skolan, så det var väl då.
Antal timmar sömn inatt?  Från halv tolv till sju typ.
Sov du ensam? nej
Vem sov du hos senast? Isabelle
Vem sov hos dig senast? Isabelle
Vem vet mest om dig? Isabelle
Vem vet du mest om? Jim och Robin.
Vad ser du fram emot? Vintern
Vad vill du ha just nu? Mat
Vem hånar du? Dig kanske ? ;)
Vem längtar du mest efter? Min Simon.
Vem vill du helst slippa? Äsch, behöver väl inte ni veta!
Vem stör du dig på? Samma som över.
Vem vill du sova bredvid inatt? Vill sova med min Simon, men Bellih ska ju sova här och vi har alltid kul ( Misstolka inte! )
Vilken buss åker du oftast? Beror på vilken dag.
Vilken årstid är det nu? Höst
Anser du dig själv snygg? Mja, kanske ibland.
Har du varit kär? Yes
Är du kär nu? Im in love
Är du en bra partner? Fråga någon annan
Har någon varit otrogen mot dig? Yepp.
Har någon varit otrogen mot någon, med dig? Nej
Har du varit otrogen? Nej.
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad?  Båda.
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Yes.
Vad åt du senast? En macka
Är du polare med grannarna? Tobbe är snäll.
Har du varit på ett party? Hahaha, ja. Whaaat ? x'd
Har du varit utomlands?  Japp
Var är dina syskon just nu? Ute och jobbar.
Vilken tid gick du upp imorse? Runt sju
Vad gjorde du kl 2 inatt? Sov
Vad är det första du gör på morgonen? Drar täcket över huvudet.
Vad ska du göra efter det här? Ringa ett samtal

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0