Lovelovelove

Nu mina änglar har jag sminkat mig, plattat håret och bytt om. Nice!
Jag ska snart gå mot skolan och skriva historia prov. Klump i magen, yepp! Önska mig gärna lycka till.
Pratade i telefon med isabelle som har börjat på nyss gymnasium, nämligen huddinge gymnasiumet, där jag också går. Nice derå! Hon var helt skakis, hennes kort funkade inte och hon visste inte vilken mattegrupp hon var i. Stackarn! Jag som låg i sängen kunde tyvärr inte göra något. Även om jag ville.

Jag tog mitt gamla kontantkort och satte i det i min nya mobil, och jävlar. Det bara ramlade in sms. Jag kollade också igenom mina kontakter. Hahahaha, vad snäll jag har varit en gång i tiden. Några namn bjuder jag på.
 * Feta ögonbryn. 
 * Fucking jävla robin.
 * Fylleviktors bror

Nej, nu måste jag fixa det sista. Pussar!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0