Min bebis

Jag pratade nyss med Robin i telefon, han är bara för rolig.

Robin ; Vad gör du?
Jag ; Kollar på film, äter glass. Dudå knäppis?
Robin ; Mysigt! Jag är hungrig..
Jag ; Ät då?
Robin ; Jag kan inte, jag fastar. Eller .. nä. Men jag är inlåst.
Jag ; Hahahahah, vart?
Robin ; I tvättstugan!!!!!!!!!! * Skriker *
Jag ; Vägra ringa din morsa så hon kan komma och öppna? ..
Robin ; Det hade jag inte tänkt på. Fan lina. Trodde aldrig jag skulle säga det, men du är smart.
Jag ; Nej robin. Jag är inte smart, det är bara du som är totalt hjärndöd.
Robin ; Sant ... Nej ska ringa mamma nu.
Jag ; Gör så.
Robin ; Japp, hehe. Puss!
Jag ; Puss!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0