Min käre släkt

Ni är älskade!

Mamma, Pappa, Jimmie,
Farmor, Nettan, Lotta,
Janne, Camilla, Fredrik,
Tommy, Christer, Helge,
Janne, Bitte, Micke,
Johan, Mormor, Morfar,
Malin, Pontus, Tove,
Sofia, Thomas, Micke,
Frida, Eva, Billy
Och lilla Alma.


Sen min underbara farfar.
Ju mer dagar som går, så växer denna otroliga saknad. Jag tänker på dig varje dag och hoppas att du mår bra nu. Om jag bara kunde få hålla om dig igen, få skratta åt dina skämt och bara känna din värme.
Din begravning var det sorligaste jag har varit med om. Har aldrig haft så ont inom mig. Men det var vackert, precis som du ville ha det.
Dagarna innan du gick bort, hade jag ont i hjärtat. Och kände på mig att något skulle hända .. Men jag kunde ju inte veta, det går ju inte. Det enda, du låg på sjukhus innan, du hade haft canser i 6 år. Du klarade dig igenom så himla mycket. Men jag vill att du ska veta, att jag älskar dig, så otroligt. Obeskrivligt mycket. Du var mer än en farfar för mig. Du var hela min värld. Och är fortfarande.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0