Mina känslor för dig

Nu ska jag berätta något, något som är ganska stort. Hur jag känner för dig, mina känslor för dig.

Det känns som knivar i magen, eftersom jag inte vet hur du känner för mig, jag vet inte om du känner samma sak. Det känns tungt. När jag ser dig så ryser jag. Då du håller om mig, vill jag att du aldrig släpper. För då kanske det är sista gången jag känner din värme, dina armar om mig. När jag tänker på dig, och alla saker vi har gjort. Då får jag en ny kick och vill fortsätta dagen. Mot min vilja. Din doft får mig att bli förälskad.
Jag finner inte ord, det känns som jag har slagit i ansiktet i marken. Som om någon står på mig, för jag kommer inte upp över ytan. Jag får inte luft..
Ett år nu, ett helt år. Med massvis av känslor för dig. Underbart. Förjävligt.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0