Morgon

Godmorgon på er.
Jag har varit vaken i en halv timme nu, och jag är inte trött. Inte längre iallafall. Det var värre när jag steg ur sängen. Haha! Jag fick lite tid över att skriva, så då passade jag på. För jag har haft dåligt update hela veckan, men det ska blir ändring på det. Hoppas jag.
Nu har jag packat alla saker, det känns som jag ska vara borta i flera år. Men det är bara idag. Jobbigt.
Jag har match, sm. Klockan 14.00 i tomtberga hallen. # 44 spelar höger back. Huddinge ibs. Kom igen nu. Heja på oss! Yey me, yey oss!
Nu ska jag läsa några bloggar innan jag drar, hihi.
Ni får ha en toppen dag idag, haha. Jag ska ha det iallafall. Vi hörs ikväll eller imorgon efter mina matcher. Puss!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0