Mr. Cool!

Nu ska jag börja fixa mig, sen ska jag gå till skolan.
Vi har prov snart, usch. Önska mig lycka till även om det kommer gå åt helvete. Skit samma, orkar inte bry mig. Inte just nu iallafall. Kan gråta över det om någon månad, ha-ha-ha.
Jag måste säga att jag gillar mig säng, lite för mycket. Det är så förbannat skön. Så man inte kommer upp på morgonen. Det är jobbigt, ska börja sova på golvet. Så man iallafall vill upp. Nej, håller mig nog till sängen då.

( Igår så träffade jag två gamla kompisar, om man nu kan kalla dem kompisar.. Johakim och Marcus. Jocke stog och kollade på mig i tjugo minuter innan han ville säga något, då sa han hej. Han frågade om vi skulle träffas och ta en fika någon dag. Jag svarade " Kanske " Sen gick jag, vill inte ha något med honom och göra valet han valde. Sen marcus vågar knappt prata, så han sa bara hej så kallprata vi lite.. )

Nej, nu måste jag fixa mig. Pussar!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0