My day

Hejdär.
Och förlåt så himla mycket, jag är usel på att blogga.
Min dag lyder såhär iallafall.
Jag tog bussen upp och träffade johan vid kvarnbergsplan. Vi gick tillsammans till tomtberga. Men bestämde oss för att gå till ica. Vi satt och pratade med max och wille i tomtberga på juniorernas match. Jag skrattade två gånger så jag börja gråta. Det var så jävla kul. Alla vi fyra hade ont i magen efter så.
Efter gick jag till huddinge hallen med alla och hade jättekul. Jag och robin spelade innebandy med samma klubba samtidigt. Hehe.
Sen gick jag hem, vände och åkte till bion. Sex and the city filmen var jättebra! Ska se den igen. Måste.
Nu ska jag plugga, kyssar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar du någon?

2008-09-28 @ 22:36:05



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0