Ny vecka

Hej på er!
Igår åkte jag till högdalen och kollade på semifinal mellan några och täby. Simon älskling var där också.
Sen åkte han till sköndal och kollade på täbys final eftersom dem vann semin, så jag stannade kvar och kolla på huddinge. Både simon och jag var glada för huddinge och täby vann. Hah!
Sen kom jag hem, tog det lugnt. Sen ringde jag bella vid elva. Vi låg väl och prata en timme. Mys! Sen somnade jag.
Imorse hade vi hemkunskap, vi gjorde äckliga bullar :(
Men vi hade kul. Jag, jessica, andreas, niklas och sami hade mjölkrig. Haha! Vi ligger nog ganska illa till, eller våra betyg. Men det var det seriöst värt! Haha.
Nu sitter jag och jessica hemma hos mig, äter dem äckliga bullarna och pratar. Hah, puss på er.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0