Nyduschad

Jag ligger i sängen, nyduschad. Pratar i telefon med Robin. Han skolkar idag, jävla pucko!
Snart ska jag göra lunch, men innan det ska jag vila lite. Är så himla trött! Orkar knappt resa mig upp. Här är konsekvenserna med att inte sova på nätterna utan bara ligga och kolla i taket och dra handen mot väggen i flera timmar. Kom inte fram till ett piss heller när jag låg och tänkte. Inatt ska jag iallafall sova. Länge!
Jag saknar vintern! Jag vill att det ska vara jul. Åh, det är ju så mysigt då. Jag fyller ju år strax innan jul. Vilket är ganska tråkigt. Men ändå. 

Nej, nu blir det prat med robin och vila. Pussy!


Kommentarer
Postat av: Nattijah!

Sööt juh :D

2008-09-24 @ 16:57:28
URL: http://nattijahistheshit.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0