Segt

Hejdär.
Jag mötte bella och vi köpte lite tjockis saker, glass och sånt.
Nu kollar vi på tv. Inget speciellt liksom. Kul men lite sällskap! :)
Jag ska vara hemma imorgon också, känner mig inte helt okej ännu.. Så det är bättre att vara hemma och vila upp sig. Missade fysikprovet idag, heh. Och imorgon skulle någon inlämningsuppgift vara inne..
På fredag är det bara slöjd sen skoljoggen, efter det slutar vi. Yey.
Jag står även över matchen ihelgen, för jag ska inte träna imorgon eller något. Och jag får inte träna.
Nej, vi hörs senare. Pussar.

Kommentarer
Postat av: ERIK - grabbenmedstil!

Haha, okej gör så du! :)



tackar! :D

2008-09-24 @ 21:38:06
URL: http://eerikandersson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0