Sjuk

Imorse när jag vaknar så kunde jag inte andas igenom näsan och knappt igenom munnen. Halsmandlarna är svullna och febern är hög. Mitt huvud dunkar..
Så mamma bad mig stanna hemma, även fast jag ville gå till skolan. Men jag kan inte gå runt och smitta alla andra!
Så det blev en hemma dag istället, så jag somnade om och vaknade nu. Jag är utvilad iallafall. Det kan jag lova.
Jag ska snart dra igång vattenkokaren och dricka te med några mackor. Frukost. Sen blir det plugg för min del. Får inte missa allt nu..
Så vi hörs om ett tag. Pusspuss!



Bild från i början av sommarlovet, jag i svarta klänningen. Jessica i det rosa linnet. Minnen. Ohja!

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

jaa Björn är bäst :)

Fin blogg

2008-09-24 @ 10:31:12
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0