Skolan

Godmorgon!
Jag ska snart gå till bussen, har hemkunskap som första lektion. Sen har jag håltimme. Då ska jag hem och plugga. Har prov lite senare idag.
Får inte träna ikväll så kommer inte på träningen, utan då ska jag sitta hemma och plugga. Moha. Bra jag är. Yeah!
Sen en till sak - Jag ska fixa min design någon dag. Men har varken ork eller tid nu. Det har varit lite struligt i mitt liv dem senaste dagarna. Men det verkar ha ordnat upp sig lite nu. Inte helt..
Och varför det är strul är - Jag är kär. Im in love. Helt såld. Det har jag varit ett bra jääääävla tag nu, i honom. Men igår så hände det massa som ingen vet. Nej inget sånt som hälften av alla tror nu. Nejnej. Det hände massa annat, och det höll på och bli något. Klump i magen, javisst!
Nej nu måste jag gå till bussen. Ha en bra dag. Och massa pussar på er!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0