Släpp mig aldrig

Jag vill kunna släppa in dig i mitt liv. Men risken att du bara rusar in i mitt liv och tar för dig. Tar upp för mycket plats i min vardag gör mig rädd.
Orden du säger, när du viskar - Jag älskar dig. I mitt öra, då känner jag det dära pirret i magen igen.
När jag hör låtar som påminner om dig vet jag inte om jag ska skratta eller gråta, för jag saknar dig så. Jag känner mig tom utan dig. Men jag är fortfarande rädd för dig.
Den stora cirkeln bildade en kvadrat. Ensamheten kommer fram när jag inte är med dig.
När du håller om mig, då jag andas in din parfym som gör mig hög. Din doft tränger sig in i mina kläder, när dem har åkt av och ligger på golvet i mitt rum. Då luktar dem som dig. Då kan jag ligga och lukta på min tröja i flera timmar.
Jag blir varm i hela kroppen när jag ser dig, då känner jag detdär pirret som kommer precis innan match.
Att känna dig är en otrolig lycka för mig, det spelar ingen roll om jag bara får vara din vän. För det räcker gott åt mig. Bara jag känna dig.
När du håller om mig och kollar mig rakt in i ögonen, då du tänker kyssa mig. Precis sekunden innan viker jag undan min blick så jag slipper detta bråk efter kyssen. Att det inte var meningen.
Det var inte meningen att vi skulle bli vänner, det var av en ren slump. Vi träffade varandra på ica. Bytte nummer. Och nu.. Håller det på och bli något stort.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0