Smärtan inom mig

Jag vill inte veta vad du gör, jag vill inte minnas dig. Jag vill inte tänka på dig,eller jag vill inte veta hur du mår.
För när jag vet vad du gör så vill jag göra samma sak, när jag minns dig så kommer allt tillbaka. När jag tänker på dig minns jag alla saker som vi har gjort och när du mår bra, mår du bra utan mig. Och just det, plågar mig mest.
Jag tänker undvika dig, för jag vill inte se hur du mår. För om du mår dåligt. Mår jag också dåligt. Om du mår bra, inser jag att du har det bra utan mig.
Minnerna med dig, kommer alltid finnas kvar. Dem kommer aldrig raderas. Men något som raderas är du, just du. Från min hjärna. Från mitt hjärta, och från mitt liv. Förlåt mig. Förlåt om jag har sårat dig. Jag skäms.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0