Sms: Ska vi ses ikväll?

Niklas smsade mig nyss.Han ville träffas ikväll. Niklas, är oscar´s bästavän. Han har haft mitt nummer väldigt länge och förut pratade vi lite smått. Och nu, har vi inte pratat med varandra på länge. Vad vill han? Sex tror Sandra. Men varför med sin bästaväns gamla flickvän? Har dem något i kikarn? Oscar kanske är där för att slå ner mig. Nej det skulle han aldrig göra. Men vad Niklas vill, det vill jag få reda på. Och enda sättet är att träffa honom. Men jag vill inte, jag tänker inte. Jag vägrar träffa honom. Han är för mycket, patetisk. Såg honom förra måndagen. Han glodde på mig som om han aldrig hade sett en människa i hela sitt liv. Och hans blickar är inte roliga. Dem är inte och leka med. Nejnejnej. Både Niklas och Oscar har träning ikväll. Fotbollsträning. Men antagligen så är den inställd. För det ska vara mycket för att Nicke och Oscis ska missa den. Jääävligt mycket!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0