Snabb-bloggning

Nu måste jag stress-skriva lite. Bussen går 26 över och jag är inte klar ännu.
Dagen ser ut såhär-
12.00 - Tommy och Christer´s match som jag har lovat att se.
14.30 (tror jag?) - A-lags match i huddingehallen, ska kolla i nån minut.
16.00 - Heron city för att kolla på sex and the city.

Ganska så mysig dag, lugn. Jag får inte hålla på och röra mig så mycket. Är ju sjuk. Usch, det gillar vi inte. Just nu känns det som att jag aldrig kommer bli frisk. Jag går med jacka, halsduk, flera tröjor och fryser ändå. Hemskt!
Jag som hatar att vara sjuk eftersom vardagen blir hel knasig.

Jag har packat min väska med extra kläder för säkerhetensskull. Jag kommer antagligen frysa rumpan av mig idag annars.
Ur högtalarna kommer gammal musik, som väcker massa minnen. Ååååh, jag saknar tiden! Även om jag umgicks med fel personer då. Nu har jag tagit mig ur den knipan och lever ett bra liv med mina närmsta.
Nej, nu måste jag fixa resten. Pusskalas!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0