sometimes I forget

Min kväll kommer här och nu. Håll i hatten!
Jag mötte Isabelle för att bara vara. Vi gick till grillen och åt (som vanligt tänkte jag skriva)
Sen gick vi till tomtberga, men på vägen kommer robban, wille och jonas så vi gick med dem, och alla tre försökte åka på en gammal cykel. Jag och bella blev packåsnor ett tag, haha! När dem förstog att dem hade misslyckas så börja dem knata istället.
Jag och Bella ser Anita så vi står och pratar med henne ett tag, sen gick vi och lämna killarnas klubbor som jag gick runt med.
Jag och bella gick till en lekplats i närheten och typ sjöng högt som fan! Efter det gick jag på toa i tomtberga. Sen köpte vi enegidrickor som det jävlar var drag i. Jag skrattade hela vägen när vi gick med 92killarna. Ojojoj säger jag bara. Sura blickar man fick.
Sen kollade vi bara på träningen och sen kom jag hem! Hah.
Lugn men ändå skön kväll!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0