"Stora bloggare"

Fick en fråga om vad jag tycker om blondinbella, kenza, stine-lee och kissie. Så jag drar det en gång för alla! Håll i hatten.

Blondinbella - Hennes blogg läser jag ibland om jag absolut inte har något och göra. Men hon verkar stark och hon är talangfull. Så jag förstår varför hon har kommit så långt. Hon skriver bra, så hon lockar till sig läsarna och då kan man inte motstå att läsa nästa inlägg. Och nästa..

Kissie - Hon säger vad hon tycker vilket jag tycker är viktigt och bra. Men det är ändå något jag inte gillar med henne.. Kan inte riktigt komma på vad det är. Men hon är riktigt skön, och samma där. Hon lockar till sig läsarna. Och jag vet och förstår varför hon har så många läsare..

Kenza - Jag tycker personligen hennes blogg är ganska tråkig. Men bilderna är roliga och kolla på. Läser hennes blogg bara ibland. Men inte ofta alls. Eftersom den är ganska tråkig.
Tjejen verkar jättesnäll och söt är hon. Hon har en bra stil. Men på varje bild på henne själv håller hon en cigarett i handen och det kanske inte är så jättebra. Eller vad säger ni?

Stina-lee - Hon verkar mysig och hon är inte som dem tidigare jag har nämt. Jag läser inte hennes blogg. Tröttnade på hennes tjat om hundarna tillslut och det. Men eftersom hon älskar hundar och det, så hindrar jag inte henne. Utan jag bara slutade läsa bloggen.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0