Trött på skiten.

Hata mig inte för att jag har gått vidare.
Hata mig inte för att jag har prövat mina läppar mot någon annans.
Hata mig inte för att jag har slutat skriva till dig.
Hata mig inte för att jag har slutat skriva om dig.
Hata mig snälla inte.
Jag är inte vilsen utan dig, om du någongång skulle se hur bra jag klarar mig utan dig så skulle du blivit arg, sårad och allt blir brutalt.
Jag ser mer än vad du kan se. Du kan inte se känslor, du kan inte förstå känslor.
Jag har varit med om så många roligare saker än vad du har, och därför ska du bli besviken på mig.
Ta dig ur cirkeln någon gång, för du vandrar runt i samma mönster dag in och dag ut. Jag hjälpte dig därifrån. Men när vi gick skilda vägar så satte du dig i samma mönster igen. Du är blind. Du ser inte vad du gör, eller vad någon annan gör. Öppna ögonen och se någon gång. Se hur vacker världen är.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0