Utanpå så tror ni att jag är så glad

Hej på er!
Jag har varit ute med massa folk, och haft roligt. Men orkar inte skriva om kvällen.
Jag drog hem tidigt, även om jag är hemma själv.
Mamma och pappa är på sjukhuset med farmor :/ inte bra...
Ska sova tidigt ikväll, är så himla trött! Och har ju match imorgon. Fast den är ju runt ett på dagen. Hihi, det skulle komma några kompisar och kolla. Hoppas dem gör det också. Det brukar gå bättre när folk kollar på den!

Fast kommer inte kunna sova förän mamma och pappa kommer hem från sjukhuset, är så orolig över farmor. Min farmor. Aw, jag älskar dig.
Nu kom jag och tänka på farfar. Åh, tårarna forsar ner nu. Puss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0