Varför jag hatar och ha håltimme i början av dagen

Jag går upp från sängen, sminkar mig inte på måndagar så jag klär på mig, sätter upp håret och borstar tänderna. Sen går mot bussen. Påvägen ser jag den snygga killen som jag ser varje vardag. Vi går mot varandra tills jag går upp i trappan vid bussarna. Där står jag och väntar på den sena bussen. När jag sitter där på bussen kommer mina klasskompisar på. Dem säger " Vi har håltimme. " Jag blir sur och går hemåt igen. Kommer hem. Lägger mig i sängen och försöker sova. Lyckas inte. Tar upp datan, bara alla klasskompisar är inne på msn. Dem bjuder in mig i en konversation. Alla skickar vibbar. Jag lackar och drar där ifrån.


Kommentarer
Postat av: sandra A

vem är den snygge killen du ser varje morgon ? :)

2008-09-29 @ 16:38:43
Postat av: Lina

Sandra A: Har ingen aning vem det är. Han kommer med tåget från södertälje iallafall. Brunhårig, blåögd, lång, vältränad, snygg. :)

2008-09-29 @ 16:50:22
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0