Veckan

Tisdag - Träning.
Onsdag - Pluggdag.
Torsdag - Träning, kanske filmkväll
Fredag - Chillhemma, träffar säkert något.
Lördag - Träffa älsklingen, kanske spela sm, sova hemma hos bästisbellih.
Söndag - Segdag, ligger hemma och spyr.


Släkten och bella kom hit, vi åt och hade mys. Sen gick jag och bella till grillpalatset, han som jobbade där flörtade först med mig. Sen med både mig och bella, jobbig typ! Sen tog vi en promenad, gick till tomtberga. Träffade massa folk. Bråkade med en viss.. Gick hem, grät som en idiot. Gick igenom min kontaktlista på mobilen vem jag skulle ringa, stannade upp på "Jim" flera gånger. Men sa till mig själv - Nej!
Ringde isabelle istället, allt blev bra.
Och en sak till, jag och Isabelle har det toppen nu, vi är goda vänner och har mycket framför oss. 21 September. Då är det ett år sedan vi blev vänner.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sm är ju fredag också?

2008-09-09 @ 16:29:42
Postat av: Lina

Natalie, du behöver inte kommentara anomymt, för jag har allas ipadresser ;)

Och vi får ju veta på träningen idag eller på torsdag vilka som ska spela, och det lär ju bli ändrigar i veckan

2008-09-09 @ 17:45:48
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/
Postat av: n

men jag orkade inte skriva mitt namn så jag skickade en snabb kommentar vet du ;)

trodde alla skulle spela, bara därför ..

2008-09-09 @ 17:56:48
Postat av: Lina

Haha, okej. I see! :)

Han tar ut dem bästa typ, eller något. Men jag vet inte om jag vill spela, hah!

2008-09-09 @ 17:59:50
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0