Vi svävar fram i sthmls stad utan några höga krav

Tjena ni!
Jag har hunnit med att träna och ätit, och även gjort lite ändringar i bloggen. Är inte klar ännu, men det var vara så, så länge iallafall. Haha.

Träningen.
Den var kul, eller vi gjorde någon övning som vi troligtvis kommer göra imorgon, om vi lyckas. Hoppas iallafall. Sen körde vi match, men jag gick fem minuter tidigare. För vi skulle ju äta med familjen.
Jag kommer hem. Och duschar, drar på mig någon snygg outfit och vi går iväg. Jag åt en sallad, mums! Nu är jag proppmätt iallafall. Haha, tur det kanske.
Nu ska jag fixa lite för morgondagen, sedan blir det blogg! Puss.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0