Älskling jag är hemma nu

Heeellooo!
Jag vaknade runt ett, men låg kvar i sängen tills för en timme sen. Då hoppade jag in i duschen, vet inte riktigt varför. För att vakna tror jag. För jag har ändå träning ikväll. Och efter den ska jag till Kästa eftersom Linda fyller 17. Grattisgrattis. Jag ska bara vara där nån timme. Sen kommer Mathias och hämtar mig.
Jag har faktiskt inte så mycket och skriva om. Eftersom det inte har hänt så mycket idag. Haha. Har bara legat i sängen och smsat. Och nu ligger jag och lägger in ny musik på iPoden. Så..

Nej, nu kom min mammi och pappi hem. Dem ska göra mat åt mig innan träningen. Och vi lär väl höras innan träningen. Om inte annat inatt. Puss!


Kommentarer
Postat av: rrrenate

bor i linköping annars :)

2009-02-24 @ 16:32:30
URL: http://renatesvart.blogg.se/
Postat av: L

Svar: Jaha, är det nice där? :)

2009-02-24 @ 16:35:41
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0