Blandade känslor

Skolan idag gick väl sådära. Somnade det första jag gjorde idag, sov igenom en film på so´n.. Kanske inte det bästa, men jag får skylla mig själv om jag är uppe hela nätterna! Men dagen flöt på ganska snabbt ändå.
När skolan var slut tog jag bussen hem, när jag kommer hem så ställde jag mig i duschen direkt faktiskt. Jag frös och kände mig smutsig. När jag kom ur duschen hade Daniel, Mathias och Isabelle försökt och få tag på mig. Så jag började med Isabelle. Hon var påväg hem. Till mig dårå. Så jag fixade mig jättesnabbt sen fikade vi med hennes farfar. Efter det mötte vi upp Daniel som kom från bussen. Vi gick hem till Tommy och Christer. Jag och Daniel bråkade om täcket och vem som skulle ha mest plats. Ingen misstolkning! Sen sjöng han, jag skrattade sönder. Det bästa var nog när han hade sönder stolen. Hela ryggstödet ramlade av.
Tommy, Christer och Daniel drog på träning. Så jag och Bella stressade hem till mig, stressfixade oss och sen tog vi tåget till Tumba. Hon träffade sin looooverboy, och jag.. Lyssnade på musik och ASSURADE!! Men det gick över sen typ.. När vi satt på tåget hem iallafall. Sen åkte bara jag och Bella runt asmycket. Nu ligger jag i sängen och pluggar. Väntar på att klockan ska ticka framåt! Puss


Kommentarer
Postat av: Jen

Va söt sån här grej du har längst upp på bloggen. ^^ Kram

2009-02-06 @ 15:35:13
URL: http://jenkanz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0