Crap

skriv en person...

...som du älskar av hela ditt hjärta - Mina nära och kära!
...som du skulle offra livet för - Min familj
...som är den smartaste du känner - Min pappa är faktiskt ganska smart!
...som alltid får dig på strålande humör - M
...som får dig att le när allt känns tungt - Isabelle
...som är den omtänksamaste du vet - Jim
 ...som är en bitch - Hmm.. Ingen jag kan komma på nu?
...som är en fjortis - Finns väl en hel del?
...som är en föredetta bästa vän - Oscar...
...som är snygg - Patrik!
...som är osmart - Caaaaaareface!
...som är en riktig vän - Isabelle
...som är din älskling - Nobody! ;)
...som är den galnaste du vet - Fredrik!
...som är den konstigaste du känner - Jonas
...som är underbar - Min mamma
...som är dum -  Alla kan väl vara dumma? (a)
...som du kan prata med om allt - Isabelle
...som är din barndomsvän - Simon
...som du saknar - Farfar
...som betyder mest - Mina nära och kära
...som du har spenderat mest tid med - Förutom familj, så Isabelle
...som du var dum imot när du var mindre - Inte minns jag det?
...som du tycker är snäll - Oskar!
...som du har sportat med - Hela laget <3
...som du skulle vilja krama just nu - Han.
...som du inte har träffat på länge - Josefine :( 
...som du vet saknar dig - Har ingen aning?
...som du träffade idag - andrea! <3
...som du ska träffa när du gjort klart den här listan - Ingen just nu iaf.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0