En dröm

Har du åkt moped någon gång? Ja det har jag Har du busringt någon gång? Japp Kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Lätt! Chips eller popcorn? Popcorn! Har du rökt jordnötsskal någon gång? Neeeeeej Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin. Äpple gör ont i halsen :( Favoritchoklad? Vanlig Marabou. Har du vunnit en prispokal någon gång? Tror inte det..  Är du bra på matlagning? Det kan jag inte neka till. Okej, asså jag är helt värdelös... Klarar du att tanka själv? Ja Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Ja Har du ringt något betalnummer? Playahead.se Kan man vara vän med sitt ex? Jag kan, och är. När besökte du ett sjukhus senast? När jag skulle besöka min far Vad är du tacksam för idag? Massor Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? Nja, vet inte fan Vilken årstid tycker du bäst om? Sommaren! Brukar du sjunga i duschen? Vem gör inte? Laddar du hem musik och film från internet? Ibland så Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Men orka..Tänker du mycket på ditt utseende? Inte överdrivet Är du mörkrädd? Japp! Vilken färg är snyggast? Finns så många Tycker du om matte? OM JAG GÖR. bara vissa förstår! Men ämnet matte, nej! När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? Beror på vad jag och Bella ska göra.  Har du fuskat på ett prov? Ja Vem är den viktigaste personen i ditt liv just nu? Just nu? Mina nära och kära. Läser du ofta böcker? Inte ofta. Men jag läser gärna. Vad slösar du mest pengar på? Kläder,mat och godis.Vill du gifta dig? Inte nu Vill du ha barn? Det kan vänta Vad dricker du för alkohol? Jag föredrar cider Har du någon gång skadat dig allvarligt? Ganska. Gillar du att dansa? LOVE! Är du flygrädd? Japp Tror du på ett liv efter döden?Inget jag går och tänker på.. Biter du på naglarna? Har faktiskt slutat Vilka internetsidor besöker du varje dag? Fb, bloggar Höger- eller vänsterhänt: Mest höger, jag är lite både och Humör just nu: Glad som fan det nåt du inte äter: Vänd på frågan. Är kräsen.. Kläder just nu: Ett vitt linne, en skön grå tröja och strumpbyxor Musik just nu: Dag för dag. Vad sa du senast: Det var inte jag... Saft eller alkohol: Jag är ju nykterist.. Heheh... Längd och vikt: typ 164 och vikten vet jag inte. Hur många kuddar sover du med: 3 typ. Favoritväder: Varmt men inte jättevarmt Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Laptopen, mat, båt så man kan komma hem sen när man vill hem Bästa film: Det finns så många. Kommer du ihåg din första kärlek: Min första riktiga? Ja det minns jag... Kommer aldrig glömma heller. Tror du på mirakel: Ja Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Såklart det är Ser du på kärleken som ett misstag: Just nu? Lite... Är du kittlig: Om jag är. Största svaghet: Får riktigt damp när jag är förbannad Bästa bok? Finns miljontals! Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Osynlig :$  Har du nån flickvän/pojkvän? Nej det har jag inte. Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Mitt stjärntecken på handleden! Gungar du på stolen? Ibland Vilken hand håller du gaffeln i? Vet inte, tänker inte på detHur många syskon har du? En brorsa Är du rädd för blod? Min största rädsla.. Saltar du på maten? När det behövs  Gillar du att sjunga? Inget speciellt? Anser du att du är stark? Nej Vad gör du om du får hicka? Trycker på någon nerv ovanför läppen Röker du? Nej Snusar du? Usch

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj oj ! vem är den dära matte då? ;P

2009-02-02 @ 20:05:23
Postat av: L

Anonym: Haha, jag skojade bara. Det är en killkompis bara :)

2009-02-02 @ 20:07:21
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0