Ett ord



Beskriver mig själv med ett ord nu - Sliten.
Jag känner mig helt död. Det känns som jag har blivit överkörd av en lastbil. Så känner jag också. Mitt huvud väger ungefär 80 kilo nu. Eller det känns så, med den här huvudvärken och alla tankar så blir det nog ett snitt runt 80 kilo. Borde plugga engelska. Men hur ska jag kunna göra det nu när mitt huvud värker och min kropp orkar inte med mig. Jag kan knappt gå utan att ramla ihop. Kanske borde ligga kvar här i sängen med mina två täcken och lite cola. Det låter skönast, men vet inte om det är bäst så. Inte för min framtid. Jag tar nog fram böckerna ändå. Lina Hallqvist pluggar när hon är som mest sliten.. Ojojoj.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0