Face down

Hej på er!
Nu sitter jag hemma hos Isabelle på deras köksgolv och dunkar musik. Det har varit en lång dag idag. Men vi ska snart fortsätta med kvällen. Inget stopp för oss liksom (a)
Dagen började med stress till tåget. Fixa håret på tåget och sminka oss i Älvsjö. Sen mötte vi Oskar på bussen i Haninge. Vi skulle till Torvalla. Sen åkte vi runt i Haninge. Efter det drog jag och Isabelle till Upplandsväsby där A-laget herrar förlorade i sudden.. Inge kul direkt. Men ja, sånt som händer antar jag! När vi kom till Huddinge gick vi hem till mig och åt. Jag drog det kortfattat nu. Strax ska vi ut. Härligt, i snön och skit.. Usch!!

Nej, jag uppdaterar när jag kommer hem. WOHO! Bra på att blogga igen, right? :D

Kommentarer
Postat av: rrrenate

snygg blogg, bor du i flempan? :)

kanske ska dit på onsdag

2009-02-23 @ 21:29:42
URL: http://renatesvart.blogg.se/
Postat av: L

rrrenate: Åh, tack söto! Nej jag bor inte där, men det ligger nära där jag bor :) Puss! <3

2009-02-24 @ 15:06:01
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0