Fine

Hej på er.
Det känns som jag alltid börjar inläggen med förlåt för dålig update. Men jag har så mycket annat och göra än och sitta vid datan. Utan jag umgås med mina vänner mm.
Men iallafall, nu ligger jag i sängen. Isabelle ligger bredvid mig och kollar på tv. Jag har nyss duschat och är faktiskt ganska trött. Även om jag sov så mycket inatt också. Jag sov hos Isabelle. Och imorse gick jag upp till tomtberga och kollade på min match. Vi vann med 10-0. Bra tjejer! Men spelade som sagt inte för jag har gjort illa knät. Därför har jag inte tränat i veckan heller.

Jag ska försöka skriva några inlägg nu, fylla ut bloggen helt enkelt. Kanske göra om designen.. Vet inte. Jag känner att det inte blir så mycket blogg på helgerna då jag inte är hemma/sitter vid datan.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0